Harley-Davidson akceleruje strategii globálního formování nové generace jezdců




Značka Harley-Davidson dnes oznámila podrobnější informace o svém růstu s názvem „Plán Harley-Davidson“ do roku 2022, kterým osloví další zákazníky po celém světě a umožní jim zažít nádherný pocit z jízdy na motocyklu.

V dnešním rychle se měnícím světě s novými nároky zákazníků tyto kroky podporují cíle Harley-Davidson 2027 zvýšeným úsilím a strategickými investicemi za účelem opětovného oživení trhu v USA a urychlení růstu na mezinárodních trzích.

Smělé záměry, které dnes zveřejňujeme, posílí obrovský potenciál a konkurenční sílu společnosti Harley-Davidson – naše výjimečné schopnosti při vývoji a výrobě produktů, atraktivní globální image značky a samozřejmě naši skvělou dealerskou síť,“ říká Matt Levatich, president a CEO společnosti Harley-Davidson, Inc. „Kromě našich stávajících věrných zákazníků odstartujeme novou revoluci jednostopé svobody, abychom oslovili i nové zákazníky, kteří ještě nepoznali nadšení z jízdy v jedné stopě.“

Na základě komplexního vyhodnocení všech složek a důrazu na přístup „customer first“ vznikl „Plán Harley-Davidson“, který zahrnuje následující:

Nové produkty – zachovat si přízeň stávajících zákazníků a inspirovat nové jezdce díky prohloubení vedoucí pozice na trhu velkých motocyklů a expanzi na nové trhy a do nových segmentů nabídky.

Lepší dostupnost – vyjít vstříc požadavkům zákazníků prostřednictvím nových typů prodeje a služeb.

Silnější dealerská síť – větším důrazem na výkony vylepšit finanční sílu dealerů a dále zdokonalit poskytované služby zákazníkům Harley-Davidson.

„Očekáváme, že tento plán povede k rozvoji aktivní a široké komunity Harley-Davidson s rozmanitější základnou jezdců, který bude doprovázet růst zisků a obratu,“ řekl Levatich.

Nové produkty

Využitím a dalším rozvojem našich špičkových konstrukčních schopností a silných výrobních kapacit má společnost Harley-Davidson v plánu oslovit zákazníky v těch největších a nejrychleji rostoucích segmentech trhu díky kompletnímu portfoliu motocyklů různých cenových kategorií, výkonových tříd, objemů motoru, jízdních stylů a globálních trhů. Hlavní body zahrnují:

Posílení naší vedoucí pozice v oblasti velkých motocyklů díky tomu, že budeme i nadále vyvíjet stále lepší, technologicky pokročilé motocykly kategorie Touring a Cruiser, které přitáhnou nové jezdce a posílí vazbu stávajících jezdců Harley-Davidson a umožní jim jezdit déle.

Představení nové modulární platformy motocyklů střední třídy 500 cm3 až 1250 cm3, která bude pokrývat tři samostatné kategorie produktů a čtyři objemové třídy, počínaje naším prvním modelem kategorie Adventure Touring, Harley-Davidson™ Pan America™ 1250. Dále představíme model Custom 1250 cm3, Streetfighter 975 cm3 – všechny tyto modely máme v úmyslu nabídnout počínaje rokem 2020. Do roku 2022 budou následovat další modely.

Vývoj nové řady přístupnějších motocyklů s menším zdvihovým objemem (250-500 cm3) určených pro rychle se rozvíjející asijské trhy prostřednictvím plánované strategické spolupráce s výrobcem v Asii. Tento nový produkt a širší zastoupení by mělo posílit růst zákaznické základny Harley-Davidson v Indii, což je jeden z největších a nejrychleji rostoucích trhů na světě, i na dalších zahraničních trzích.

Vedoucí pozice na trhu elektrických motocyklů díky uvedení prvního elektrického motocyklu Harley-Davidson, modelu LiveWire™, v roce 2019 – první z širokého portfolia elektrických strojů bez spojky s jednoduchým ovládáním „twist and go“, který z naší společnosti učiní lídra v elektrifikaci motocyklové oblasti. Na model LiveWire navážou další modely, do roku 2022 nabídneme také elektrické motocykly s nižší hmotností a výkonem, které umožní nové jízdní zážitky a přitáhnou nové jezdce. 

Lepší dostupnost

Společnost Harley-Davidson rozšíří své metody přístupu na trh, a splní tak všechna očekávání zákazníků:

Vytvoříme nové zákaznické služby a zvýšíme loajalitu zákazníků v širokém spektru prodejních kanálů – včetně vylepšení a rozšíření globálních digitálních možností naší společnosti díky rozvoji webu Harley-Davidson.com a jeho integraci s dealerskými službami pro stávající i nové zákazníky. 

Navážeme strategické partnerství s největšími globálními poskytovateli služeb e-commerce a zpřístupníme nabídku Harley-Davidson pro miliony nových potenciálních zákazníků.

Nové formáty prodeje – včetně menších městských showroomů pro prezentaci značky ve městech, pro posílení prodejů rozšířeného portfolia produktů Harley-Davidson a pro rozšíření mezinárodní distribuce oblečení a módních doplňků.

Silná dealerská síť

Špičková síť dealerů Harley-Davidson je integrální součástí této akcelerované strategie společnosti a klíčovou podmínkou úspěchu. Naše společnost v této strategii zavádí koncepci orientace na výkon, která významně posílí dealerskou síť a ještě vylepší služby zákazníkům. Aktivním dealerům umožní, aby sami přicházeli s inovacemi a šli vlastní cestou ke společnému úspěchu – a přitom zajišťovali špičkové zákaznické služby, kterými je naše značka známá, díky stále šiřší nabídce rozmanitých produktů a širšímu okruhu zákazníků.

„Harley-Davidson je legendární značka, zejména proto, že nikdy nezůstala stát na místě,“ řekl Levatich. „Tím, že neustále směřujeme kupředu, pokračujeme v zápalu a nadšení našich zakladatelů z roku 1903 a všech našich zaměstnanců a dealerů, kteří od té doby následují jejich odkaz. Náš plán předefinuje stávající mantinely značky – oslovíme více zákazníků takovým způsobem, který posílí základní myšlenky naší značky a naší společnosti.“

Podívejte se na video o hlavních bodech „Plánu Harley-Davidson“ zde.

Matt Levatich, President a CEO, Harley-Davidson, Inc.

 

Fotogalerie