Nový šéf marketingu Ušetřeno.cz chce lidem zjednodušovat život




Tým Ušetřeno.cz posílil Jan Stejskal, zkušený marketér zaměřený na digitální kanály. V roli marketingového ředitele jednoho z nejoblíbenějších srovnávačů na českém trhu chce dále zvyšovat viditelnost a renomé značky, ale také přispívat k neustálému zkvalitňování uživatelské zkušenosti klientů Ušetřeno.cz.

Během své více jak desetileté kariéry působil Jan Stejskal jako konzultant na volné noze, který pomáhal zlepšovat prodejní výkon digitálních kanálů nejvýznamnějších brandů na českém trhu, včetně Ušetřeno.cz. Po mnoho let ovšem pracoval také „in-house“ pro společnosti, mezi které patří Home Credit či Vodafone. Zkušenosti z telekomunikačního a finančního trhu chce také zužitkovat v dresu Ušetřeno.cz, podobně jako zkušenosti nabyté například v pozici vedoucího performance marketingu v TV Nova.

Jeho ambicí je přeplňovat obchodní cíle nastavené akcionářem a také zajistit větší visibilitu značky. „Ušetřeno.cz i sesterský web Top-pojištění.cz slouží statisícům domácností jako průvodci světem financí, pomáhají lidem šetřit na energiích, pojištění a telekomunikačních službách. Chci jít ještě o krok dále: z webu, blogu a sociálních sítí Ušetřeno.cz vybudovat první místo, kam se vydáte, když chcete ušetřit. A to i na běžných nákupech či službách nad rámec těch, které náš srovnávač pokrývá. V obecnější rovině pak chceme být s lidmi v užším a častějším kontaktu,“ vysvětluje Jan Stejskal.