Miele představuje nejen ambasadory, ale i silné prodejní argumenty




Společnost Miele je osvědčenou stálicí na trhu, již roky vyrábí prémiové přístroje pro domácnost i profesionální provozy, představuje novou kampaň s názvem „Mám Miele“. Jejím cílem je ukázat, proč si zákazníci vybírají značku Miele a jaké jsou její hlavní benefity.

„Kampaň se zaměřuje na silné prodejní argumenty, které odlišují značku Miele od konkurence a které si s Miele zákazníci nejčastěji spojují. Mezi ně patří kvalita, moderní technologie i unikátní funkce přístrojů, udržitelnost v podobě testování přístrojů na životnost 20 let nebo špičková zákaznická péče a široká nabídka originálního příslušenství, říká Josef Jelínek,“ CEO Miele ČR a SR.

V rámci kampaně Mám Miele oslovila firma známé osobnosti, které jsou zároveň nadšenými uživatelkami a uživateli produktů Miele. Roli ambasadorů přijali šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, nejmladší vítězka klání MasterChef Kristína Nemčková, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková nebo moderátor Libor Bouček. Ti v kampani sdílejí své zkušenosti a důvody, proč mají právě Miele.

Tvářemi značky se však stávají i běžní uživatelé. Na sociálních sítích proběhla aktivační soutěž, ve které se zákazníci svěřovali s důvody, proč mít Miele. Vybraní ambasadoři z jejich řad pak doplní známé tváře. 

Motivy kampaně doprovázené hashtagem #MamMiele se objevují v online prostoru, na sociálních sítích, v printu i PR komunikaci.

Za kampaní „Mám Miele“ stojí fullservisová agentura KPA ONE.

www.miele.cz