Lagardère Travel Retail obohatí Letiště Praha řadou nových gastronomických konceptů




Společnost Lagardère Travel Retail, přední světový provozovatel v oblasti cestovního maloobchodu, se stala vítězem koncesního řízení Letiště Praha.  Bude tak provozovat 14 obchodních jednotek, reprezentujících 11 gastronomických konceptů na ploše téměř 1.300 m2.

Kromě značek, které v českém prostředí působí již delší dobu, se na Letišti Václava Havla Praha objeví i několik novinek. Patří mezi ně koncept Natoo, nabízející zdravější variantu rychlého občerstvení, čerstvé šťávy a saláty nebo Bottega Prosecco Bar&Restaurant, ideální pro cestující, kteří si chtějí své jídlo i na letišti vychutnat v exkluzivním stylu. Itálií inspirované butikové bistro nabízí vybrané předkrmy, hlavních jídla i zákusky, spárované ve stylu Perfect Match s víny předních italských vinařů. Menu bylo vytvořeno přímo na míru pražské pobočky. Díky jedinečnému interiéru, který evokuje vzhled benátských „bacaros“, nabízí tento koncept opravdu výjimečný gastronomický i estetický zážitek. 

Cestující se mohou těšit i na oblíbené kavárny Costa Coffee a francouzské pekařství PAUL, jejichž je Lagardére Travel Retail v České republice exkluzivním provozovatelem. Mezi lokálními značkami nebude chybět Bageterie Boulevard, která ve své nabídce kombinuje francouzské pečivo s typickými lahůdkami evropské gastronomie. Koncept exprès gourmet je vytvořen pro cestující, kteří si chtějí bez zbytečného čekání dopřát nutričně vyvážené a zároveň kulinářsky nápadité občerstvení. Obchodní jednotky projdou v následujících měsících stavebními úpravami, jejichž cílem je zajištění maximálního komfortu pro zákazníky.

Při sestavování nabídky byla důležitým kritériem rozmanitost a synergie. Společnost Lagardère využila dokonalou znalost specifik provozu na letišti, podloženou dlouholetými zkušenostmi.  Výběr konceptů byl velmi pečlivě zvolen tak, aby se doplňovaly nejen mezi sebou, ale i se stávající nabídkou na obou terminálech. Zohledněny jsou různé skupiny cestujících, jejich kulturní a stravovací preference, ale samozřejmě také finanční hledisko. Mohou tak zvolit jak rychlé a ekonomické varianty občerstvení, tak luxusnější pokrmy a nápoje.  Pokud jsou limitováni časem, mají cestující možnost využít široké nabídky rychlého občerstvení, v případě delšího pobytu na letišti je zde možnost odpočinku v útulném prostředí kaváren nebo restaurací. „ V naší nabídce jsme zohlednili především to, že cestující nevnímá pobyt na letišti izolovaně, ale jako součást své cesty z domova do cílové destinace. Pracujeme tedy jak s dobře známými lokálními koncepty, tak značkami, které se prosadily globálně,“ říká Richard Procházka, CEO Lagardère Travel Retail. Společnost je aktuálně největším provozovatelem food&beverage konceptů v dopravních zónách v rámci České republiky a zároveň patří mezi světové lídry v tomto segmentu.

„Pro Letiště Praha je prioritou cestující a jeho spokojenost. Proto je naším cílem dosažení maximálního zážitku z nabídky našich produktů a služeb. V tomto trendu pokračujeme ve všech odvětvích a v maximální možné kvalitě. Výběrové řízení a jeho parametry jsme tedy nastavili tak, abychom dosáhli co největšího možného výběru gastroprovozoven a uspokojili jsme tak preference každého cestujícího. Důkazem jsou všechny nové koncepty a budoucí otevření všech provozoven,” říká František Kachlík, ředitel Komerčních aktivit Letiště Praha

www.lagardere-tr.cz