Jägermeister ORANGE má za sebou úspěšný rok a přináší další novinky
Před rokem zažil český a slovenský trh s nápoji něco výjimečného – celosvětovou premiéru Jägermeisteru ORANGE. Nepřehlédnutelná novinka s jemnou a vyváženou pomerančovou chutí si rychle našla cestu k domácím spotřebitelům a stala se stabilní součástí nabídky maloobchodní sítě, barů, klubů a festivalů. Nyní přichází s dalšími inovacemi.
Jägermeister ORANGE & Tonic nebo Ginger Ale
Síla Jägermeisteru ORANGE spočívá v jeho všestrannosti. Klasicky se podává jako ledově namražený panák na −18 °C, ale stále častěji se objevuje i v podobě jednoduchých long drinků. Stačí nalít panák Jägermeisteru ORANGE do sklenice s ledem, zalít tonikem nebo ginger alem a jemně promíchat. Takto připravený drink snadno obohatí barové menu i domácí párty.
„Pro podniky v segmentu HoReCa to znamená jednoduchou přípravu, atraktivní prezentaci a možnost oslovit hosty, kteří dávají přednost lehčím drinkům před klasickým panákem. Jägermeister ORANGE se zkrátka stal vítanou součástí barové nabídky a přináší podnikům nové způsoby servírování a tím další příležitosti k růstu prodeje,“ říká Jiří Štětina, generální ředitel Mast-Jägermeister CZ a SK.
Tým ORANGERS: zážitek přímo v podniku
Podpora značky Jägermeister ORANGE nekončí u samotného produktu. Klíčovým prvkem v terénu je speciální promo tým
Pro kluby a bary to znamená viditelnou marketingovou podporu přímo na místě, zvýšení zájmu o nápoj a možnost oslovit nové hosty. „ORANGERS se ukázali jako efektivní nástroj, který propojuje produkt, spotřebitele a partnerské podniky – a to nejen během běžného provozu, ale i při velkých hudebních a kulturních akcích,“ vysvětluje Jakub Kozubík, senior brand manažer Jägermeister ORANGE s tím, že značka pravidelně podporuje eventy, jako jsou například Majálesy v Praze a v dalších krajských městech nebo hudební festival Grape na Slovensku.
Rok na trhu: silné výsledky a expanze do zahraničí
Po roce od svého uvedení na domácí trh může Jägermeister ORANGE, na jehož finálním ladění se podíleli také čeští a slovenští spotřebitelé, bilancovat významné úspěchy.
„Jägermeister Orange je po více než roce na trhu jasným důkazem, že inovace dokáže přinášet hodnotu jak spotřebitelům, tak našim partnerům v off-trade i segmentu HoReCa. Jeho všestrannost, pozitivní odezva zákazníků a masivní podpora na trhu jasně ukazují, že jde o produkt, který pomáhá partnerům oslovovat nové zákazníky,“ uzavírá generální ředitel Jiří Štětina s tím, že Jägermeister ORANGE se po úspěšném uvedení v Čechách a na Slovensku postupně rozšiřuje i do zahraničí – například do Německa a Maďarska.
Zdroj: Mast-Jägermeister CZ