Film DŽOB vidělo za týden už 120 000 diváků
Snímek Džob se stal letos třetím nejúspěšnějším filmem v tržbách za první víkend (1. Minecraft, 2. Vyšehrad: Dvje) a zároveň čtvrtým nejnavštěvovanějším podle počtu diváků (1. Minecraft, 2. Vyšehrad: Dvje, 3. Lilo & Stitch).
Do multikin míří na Džob přes 70 % všech diváků, přičemž největší zájem zaznamenalo Cinema City Chodov, kde si film během prvních dnů přišlo prohlédnout téměř 5 500 lidí. Silnou pozici mají ale i letní kina – v Boskovicích dorazilo na jednu projekci téměř 1 500 diváků, což podle pořadatelů představuje místní rekord.
Už po týdnu se Džob stal čtvrtým nejnavštěvovanějším českým filmem roku 2025 (1. Vyšehrad, 2. Na plech, 3. Moře na dvoře) a je velmi pravděpodobné, že brzy vystoupá „na bednu“.
Film tak během prvních dnů zaznamenal mimořádný úspěch a potvrdil, že o originální tvorbu a pokračování „kultovních“ snímků je stále velký zájem. Zároveň ukázal, že osobitý styl režiséra Vorla oslovuje nejen generaci, která vyrůstala na Gymplu a Vejšce (dohromady 700 000 diváků v kinech a přes 15 milionů zhlédnutí na YouTube, kde byly filmy dostupné zdarma a v plné kvalitě), ale i generaci Z – mnozí z nich v době premiéry Gymplu ještě ani nebyli na světě.