My Dear Clothing představuje kolekci 23:57
Minuty ubíhají a každá kolekce My Dear odpočítává čas – směrem k cíli, kde se značka stane jediným živobytím jejího zakladatele, Zbyňka Štandery. A 23:57 je zatím nejdivočejší jízdou. „Číslování kolekce značí, kolik minut zbývá ještě do půlnoci kdy každá kolekce značí jednu minutu. Tam je můj cíl, živit se čistě tím, co mě dělá nejšťastnějším - My Dearem”, říká Zbyněk Štandera.
Kolekce 23:57 je inspirována světem chrtích závodů – jejich syrovostí, rychlostí, elegancí i zneklidňujícím kontrastem mezi krásou a utrpením. Vedle módy však přináší i skutečnou pomoc. Z každého prodaného kousku s designem chrtích závodů věnuje MyDear 10 % z tržby neziskové organizaci For Greyhounds, která se stará o opuštěné a vysloužilé chrty.
O vizuální zachycení kolekce se postaral Benedikt Renč. Režii kampaně má na svědomí dvojice Radka Málková a Pavla Valouchová. Před objektiv se opět postavil britský model Ricki Hall, známý z předchozí kolekce 23:55.
Značka, která má co říct
Značka My Dear Clothing vznikla v roce 2013 v Pardubicích a z původní subkulturní komunity tatérů a hudebníků kolem labelu Million+ se vyvinula v jednu z nejhlasitějších a nejprogresivnějších módních značek v Česku. V jejím DNA je zapsaná nezávislost, nespoutanost a víra v to, že život stojí za to žít naplno – nebo, jak zní motto značky: „Myšlenka je zemřít mladý co nejpozději."
My Dear Clothing dnes tvoří Zbyněk Štandera. Přetváří klasická pravidla i očekávání a dokazuje, že úspěch neznamená ztrátu autenticity. Sází na českou výrobu, kvalitní materiály a nadčasový design – a přitom neztrácí tvář ani nadhled.
23:57 – kolekce, která běží za víc než jen vítězstvím
Kolekce 23:57 není jen o módě – je o příbězích, které za ní stojí. O chrtích očích, které si zaslouží druhou šanci. O lidech, kteří jdou proti proudu. O značce, která si drží vlastní směr.
Prodej kolekce 23:57 již odstartovala. Kde? Na e-shopu www.mydearclothing.com, nenechte si ji utéct. Čas běží.